سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق کتاب
 
قالب وبلاگ

عقاید فراماسونری

گروه های مختلف ماسونی بعضا فلسفه عقیدتی متفاوتی دارند؛ اما به این حال در لا به لای عقایدشان ، می توان مشترکات فراوانی نیز یافت. نکته مهمی که وجود دارد این است که فلسفه وجودی بسیاری از عقاید ماسونی به طور کامل شناخته نشده است، اما این به معنای عدم اعتقاد به این موضوع نیست. برای مثال شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می دهد اکثر گروه های ماسونی شیطان را تقدیس می کنند.از جمله: اذعان خود آن ها به تقدیس "لوسیفر" (یکی از نام های شیطان) و یا استفاده از علایم بیشماری که اکثر آن ها را گروه های شیطان پرست نیز به کار میبرند. 

 

 

 با این اوصاف ما می توانیم به این نتیجه برسیم که ماسون ها، شیطان پرست نیز هستند، اما هنوز دقیق و کامل نمی دانیم که چه عاملی آنان را به این تفکر سوق داده است، البته این نکته تقریبا اثبات شده که موسون ها و شیطان پرستان به موجودی به نام ابلیس اعتقاد ندارند ،بلکه آنها بزرگداشت شیطان را به عنوان نمادی برای مخالفت با مسیحیت انجام می دهند. در هر صورت به نظر می رسد علت لجاجت بیش از حد آن ها با دین و اصرار و افراط آنها بر بزرگداشت شیطان به عنوان نماد ضد دینی به علت عصر رنسانس و عقل گرایی و عکس العمل نسبت به تمامیت خواهی مسیحیت و غیر عقلانی بودن آموزه های مسیح بوده است.   

نکته دیگر این که بسیاری از گروه های ماسونی شیطان پرست، الهه های ملل باستان را نیز ارج می نهند. از جمله ایزیس ، اوزیریس ... زیرا اوج بلوغ جامعه را آن زمان می دانند که این مطلب کاملا اثبات شده است. می توان گفت علت علم کردن باورهای کهنه در مقابل خدای واحد و متعال ، کارکردهای گذشته شیطان و بزرگنمایی الهه های متعدد است.

 

بخشی از عقاید ماسون ها

 

1-اعتقاد به روشنی بخش بودن شیطان

2- بزرگداشت شیطان و نمادهای شیطانی

3- اعتقاد به این که زن و مرد اولیه، که مقام نیمه خدایی دارند، خالق نسل کره زمین هستند نه خدای یکتا

4-بزرگداشت الهه های ملل باستان مثل ایزیس، لات و ...

5-احترام به عقاید جاهلی ملل باستان ، به خصوص اعتقاد قوی به آداب و رسوم مصر باستان. به این دلیل که مصر به علت برخورداری از تمدن کهن و به اوج رسیدن در علوم تامین کننده پایه تاریخی ماسون ها باشد تا ننگ بی پدری را پوشیده نگه دارند و این مطلب ، کفر آمیز و شرک آمیز بودن عقاید آن ها را توامان نشان می دهد.

6-اعتقاد فراوان به اومانیسم(هر انسانی یک خداست)

7- اعتقاد فراوان به ماتریالیسم(مادی گرایی) و عدم اعتقاد به روح و موضوعات فرامادی

8- اعتقاد راسخ به سلیمان نه به عنوان نبی، بلکه به عنوان پادشاه، جادوگر و ماسون اعظم( نکته جالب این که اکثر یهودیان نیز چنین اعتقادی دارند)

9- علاقه افراطی به علوم طبیعی، در این بیان یکی از دلایل علاقه و توجه افراطی ماسون ها به علم، جهت اثبات حقانیت خود و کنار گذاشتن معنویت و نا کار آمدی و بی فایده بودن آن انجام می گیرد.

10- اعتقاد به قدرت ماسون صاحب درجه 33 ، کسی که به این درجه می رسد قدرت زیادی دارد و ماسون اعظم نامیده می شود. این شخص بالاترین مقام لژ را در اختیار دارد.

11-اعتقاد به ساخت معبد سلیمان به عنوان پایتخت عقیدتی در بیت المقدس قبل از ظهور ضد مسیح که منجی شیطانی ماسون هاست.

12- اعتقاد به ظهور ضد مسیح یا فرعون جدید در ابتدای ( دهه اول) قرن 21 و شروع حکومت جهانی شیطانی توسط او. (البته ممکن است ضد مسیح مورد نظر خود ماسون ها، لزوما شخص خاصی نباشد بلکه ممکن است خود تشکیلات فراماسونری و یا یک تفکر، همانند نظم نوین جهانی باشد).

 

 


[ سه شنبه 90/1/9 ] [ 12:31 عصر ] [ نا نویسنده ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینکدونی
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 339550